I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, October 19, 2010

saya mahu...

saya mahu kehidupan yg menggembirakan...
takde sedih2....
takde dengki2....
kan bagus kalau sume org dlm dunia ni dapat kehidupan mcm nie....
sronok jeeee..
aman je dunia...

saya mahu kesihatan yg baek....
bukan untuk sy je....
tp...untuk mama n ayah sy...
untuk adek2 sy...
untuk kwn2 sy...
untuk org yg sy syg....
n untuk sume org laaaa~~~~
boley makan ape je yg kita suka..
boley minom ape je yg kita suka....

saya mahu habis belaja dgn cepat nya....
n grad pada waktunya....
tak sabar sy nk tggu time tu....
tak perlu lagi nk berpisah jauh2 dgn family sy...
bile sy nangis je...sy tak perlu nak nangis sorg2...
simpan perasaan sorg2...
bile dkt dgn dorg....
takdela sunyi sgt....

saya mahu nokia E5..
sampai sekarang sy mengidam hp 2...
tapi sekarng da ad blackberry baru....
sy terkesima...
mau blackberry itu atau E5....
sy keliru....!!!!

saya mahu seseorang itu...
ye dia....dia laa.....
hanya aty yg tahu segalanya....
kalau itu yg dia mahu..sy redha..
tapi ape2 pun sy tetap mahu dia...
dem~cinta itu buta.....

sy mahu besday sy disambut dgn sume org yg sy syg..
tapi sy taw....sy xkn dapat...
mcm ne nak dapat..
masa besday sy tu...sy sdg bertungkus lumus berperang antara hidup atau mati
untuk presentation thesis sy.....

saya tahu..apa yg saya mahukan ni...
susah untuk dapat....
cukup laaa sekadar sy coretkan ape yg sy mahu....
itu namanya kehidupan...
kalau takde sedih....
itu bukan kehidupan namanya....

bukan sume benda yg kita inginkan kita akan dapat..
itu yg sy belajar....
dan setiap hari sy belajar...
belajar untuk bergembira semula..
belajar untuk terima ape yg berlaku....
belajar untuk menerima sesuatu yg baru...


0 comments: