I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, October 2, 2010

10 things i hate about you.....


ollaa~guys....
kali ni nak share dgn kowg 1 movie nie....
movie nie kinda oldskul...but....actually movie nie sgt bes okk~~
this is one of my fav movie ekceli...

ok3...
cite nie mgisahkan pasal kisah 2 orang adik beradik....
yg hidup dgn bapak diorang since mak dorang da tinggalkan umah dulu....
sooo~~berhidup laaa dowg nie dgn bapak dowg yg sgt laaaa oldskul gle....
kongkong hbt laaa khidupn anak die nie....

then...smpi laaa 1 time nie..
si adik nie tiba2 la rse mcm nk menggatal berchenta....
sooo~~~die plan ngn sowg mamat nie..carikkn bf tok akk die....
sebabnye......1 rules yg bpk die bg tok aik die klu nk DATING....
"U CAN DATE,WHEN SHE DATE" hahahahahahaha!!!

ok..pasal soundtrack cite nie...
salunye kalau cite pasal movie nie..
org akan igt lagu CAN'T TAKE MY EYES OFF OF YOU"
pergghhhh~~~bes3...!!!!

sooo~pada kowg yg tak pernah tgk movie nie.....
kena laaa tgk...lg bes kalau tgk dgn boifren masing2....
unik cite nie kat poem nye..
ok3..sbb baek sgt mish boo2 pun share laaa ngn kowg poem yg bes nie....!!!

***************************************************************************



I hate the way you talk to me,

and the way you cut your hair.

I hate the way you drive my car,

I hate it when you stare.

I hate your big dumb combat boots

and the way you read my mind.

I hate you so much it makes me sick,

it even makes me rhyme.

I hate the way you're always right,

I hate it when you lie.

I hate it when you make me laugh,

even worse when you make me cry.

I hate it when you're not around,

and the fact that you didn't call.

But mostly I hate the way I don't hate you,

not even close..

not even a little bit....

not even at all.




okkk..ini scene yang ade tok movie nie...!!


paintball time:bessss glee moment nie!!!!



masa prom nite..!!!


nie moment yang paling bes!!!kena tgk!!!


ok laaaa~~~
nak cite panjang2 pun mcm tak suprise pulak..
cite sikit2 sudah~~
pada kowg yang tak tgk lg movie nie...
tgk2 laa ok~~

akhir kata mcm biasa....
riang ria sntiase....
aty tenang...
jiwe gmbire...

0 comments: