I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, February 7, 2011

bile sedang bosan!!

Apakah perasaan anda?
hepi berturut 4 hari ngedate....n stress sikit sebab berat badan makin naek...nak diet!!!!

Saya nak makan....
megi!!! tak taw kenape tibe2 teringat nak makan megi......kan bes kalau ade org tolong buatkan...=)

Saya tak suka...
badan mish boo2 yg makin berisi, pastu kene lak kutuk2an yang membina. tp ada baiknya. baru la sedar diri. huhuhuhuhu......

Impian saya...
impian jangka pendek - mahu kembali shape & slim.
impian jangka panjang - mahu ade kereta sendiri n berkahwin..awww~~~

Haiwan yang saya tak suka...
ular.

SUMPAH!!! tak suka ular.....menakutkan tgk muke die..cara dia dok berlingkar pun tak suka.....tapi skrg da ade sikit berani nak tgk pixca ular....tapi tak ley tgk mcm terkejot2 laaa....tgk pun slow2 sambil dudok belakang org..hahahahahah!!

Harapan saya...
semoge mendapat kerja and position yg bes disamping gaji yg baek....n semoge hubungan mish boo2 dan enchik kv bertambah baek walaupun kami selalu berantakan....=)

Jika masa boleh berputar...
nak ulang balik masa skola2 dulu..sgt bes....!!!!seronokny...yeay!!

Hp saya adalah...
SONY ERICSSON W705..ayah yg belikan sempena besday mish boo2 yang ke 21tahun...means da pakai hp nie hampir setahun....tu yg rasa mcm berat hati je nak tukar hp baru...walaupun mmg ad niat ke arah itu....owh bilekah nokia E5 itu akan menjadi hak milik kekal ku nanti....


Saya pernah bercinta sebanyak...
3 KALI.....

1st,masa form 3....(setahun je)
2nd,masa form4 (4 tahun)
3rd, masa kat umk sem2 (2 tahun je)


Saya suka pada...
tido yg berkualiti...that's y laaa mish boo2 sgt penting kan masa tido mish boo2....kalau tak cukup tido mcm ne nak berpikir n menjalankan rutin2 untuk esok.....so tido is very important....=)

Kawan2 saya ada...
mcm2 perangai n habitat....hahahaha...!!tapi baek buruk mcm ne pun,dorg tetap kawan mish boo2...soo....berkawan biar beribu.....berkaseh biar 1...=)

Pernah dikhianati?
pernah....dikhianati oleh kawan pernah....dengan kekasih pun pernah (sekarang da jadik ex)

Apa yang anda mahu lakukan kepada orang yang khianati anda?
rejam sampai mati..sakit wooo kena khianat....tapi tak nak igt....


cite da habis...
masa untuk tido...
thanks meluangkan masa kat entry kali nie...
mish boo2 sgt bosan...
so..blog laaa penyelamat segala perasaan.....
nite kawan2...
muaaahhhh!!
adiyos..!


0 comments: